Sonntag, 26. April 2009

Igelchen im Mohnfeld

Wenn ich im Moment gerade aus dem Fenster schaue, schneit es...
zum Glück sind es nur die Blütenblätter von dem Baum im Garten.

Ansonsten sieht es doch schon fast sommerlich bei uns aus.
Bevor ich mich jetzt in die Sonne lege, stelle ich noch schnell
die Karte , die ich gerade noch fertig gemacht habe,ein.

Bei Penny Black war die Aufgabe "anything goes" aber man soll ein Motiv oder Schriftzug von PB nehmen.

Die Farben habe ich für die Colour Create Challenge gemacht, dort sind Braun,Grün und Orange vorgegeben. Nach Möglichkeit eine Karte für einen Mann... nun ja, ich habe die Flowers weggelassen ;-)

Der Sketch ist von Sketch and Stash .Ich habe für die Karte meinen gerade neu ersteigerten Stempel benutzt.




Euch noch einen schönen Sonntag

LG
Caro

Kommentare:

Kim Piggott hat gesagt…

What a beautiful card!
Love your sweet image and sentiment.
Gorgeous paper such fabulous colours!
Thank you so much for joining us at Colour Create!
hugs
kim x

Sharon hat gesagt…

This is wonderful! Superb choice of papers and a gorgeous image too. I love the sentiment with that image. Thanks for joining the Colour Create Challenge.
Sharon xx

doris hat gesagt…

Deine Karte sieht richtig toll aus...!!

Ganz liebe Grüße
Doris

Linda Elbourne hat gesagt…

A lovely card Caro!

Tara hat gesagt…

This is just beautiful and the colours look gorgeous! I so agree with the sentiment too!
Thanks so much for joining in with this week's CC challenge ;o) xx

CraftyTracy hat gesagt…

Absolutely stunning , I love your card,

Tracyx

Micha hat gesagt…

Deine Karte is wunderschön, mir gefällt sie sehr gut..
LG Micha

Kath hat gesagt…

beautiful card Caro....loving your hedgie and those gorgeous papers.......thanks for joining in the fun this week at PBSC...Hugs Kath xxxxx

Chrissie hat gesagt…

Such a lovely card Caro, that cute image goes so well with your colour scheme and papers.
Thanks for joining in with Sketch & Stash!

Becky hat gesagt…

What a gorgeous card Caro, I love the image, how cute!! Beautiful papers too, the colours are stunning!
Thanks so much for joining in the fun at Sketch and Stash!
Love Becky xx

tracie hat gesagt…

Beautiful card Caro, love this cute image and pretty papers. Thanks for joining us this week at PBSC
Hugs
Tracie :)x

Silli hat gesagt…

Caro, deine Karte sieht so genial schön aus, das Bild hast du toll coloriert... Das Hg papier ist klasse... Liebe Grüße...

Caroljenks hat gesagt…

Beautiful card - gorgeous papers and colours :)
Carol x

Sian hat gesagt…

Love it!, great papers and the image is gorgeous :)

Rica hat gesagt…

Wonderful card - what fabulous papers and colours. That Hedgie is super cute and coloured so beautifully.
Thanks for joining us at CC.
hugs Heather xx

Baehrdie hat gesagt…

PERFEKT!

willow hat gesagt…

what a cute card, love that image and your papers are lovely
maz

aardvarkpest hat gesagt…

Beautiful card. Cute image and lovely papers.

Glenda

Kimmi hat gesagt…

Awe - this is one of my favorite Penny Black stamps and I cant find him anywhere. Esp as my daughter is called Poppy..

Gorgeous colours!

Kim x